Thread Rating:
  • 13 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21. SINIF Sofilerimize Kiyamet talim ettirilir (Kar©glanin 18 Kasım 2016 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 

Tariqatı Raşidi 21. SINIF Sofilerimize Kiyamet talim ettirilir

ve oraya cikan kimseye kilit ve mühür vurulur Demiştik

ve Talim Ettikmi Ettik

(Kar©glanin 18 Kasım 2016 Vaazi)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُواْ لَهُ وَأَنصِتُواْ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ

Ve izâ kuriel kur’ânu festemiû lehu ve ensıtû leallekum turhamûn

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Kur’ân okunduğu zaman artık onu dinleyin! Ve susun ki; böylece rahmete kavuşturulursunuz.

Sadakallahul Aziym A'RAF Suresi 204. ayet

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَتْلُونَهُ حَقَّ تِلاَوَتِهِ أُوْلَئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ وَمن يَكْفُرْ بِهِ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ

Ellezîne âteynâhumul kitâbe yetlûnehu hakka tilâvetihi ulâike yu’minûne bih(bihî), ve men yekfur bihî fe ulâike humul hâsirûn

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Kendilerine kitab verdiğimiz kimseler, onu gereği gibi okurlar. İşte bunlar ona inanırlar. Onu inkâr edenlere gelince, işte onlar ziyana uğrayanların ta kendileridir.

Sadakallahul Aziym BAKARA Suresi 121. ayet

---oOo---

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Kıyamet gününde Kur’an-ı Kerîm gelecek ve Allah Teâlâ’ya: ‘Yâ Rabbî! Kur’an okuyan kimseyi şeref süsüyle süsle!’ diyecek; bunun üzerine Kur’an okuyan kimse şerefle süslenecek."

"Yine Kur’an-ı Kerîm: ‘Allah’ım! Ona şeref elbisesi giydir!’ diyecek; hemen o zâta elbiselerin en değerlisi giydirilecek. Sonra Kur’an: ‘Rabb’im! Ona şeref tacı giydir!’ diye niyâz edecek; o kimseye şeref tacı giydirilecek. Sonunda Kur’an-ı Kerîm: ‘Yâ Rabbî! O kulundan razı ve hoşnut ol! Senin hoşnutluğundan üstün bir şey yoktur.’ diyerek Kur’an okuyan kimseyi mânevî mertebelerin en yükseğine ulaştıracak."

( Hadis-i Şerif , Tirmizî, Fezâilü’l-Kur’an 18; Dârimî, Fezâilü’l-Kur’an 1)

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Yine Buyurdular

“Kıyamet gününde, Kur’an-ı Kerîm ile Onun buyruklarını tutup yasaklarından kaçan mü’minler ortaya getirilecekler. Kur’an’ın önünde en uzun iki sûresi, Bakara ile Âl-i İmrân bulunacak. O sırada bu iki sûre, iki bulut gibi görünecek veya aralarında bir nur bulunan iki siyah gölgeliği andıracaklar, yahut bu iki sûre, kıyamet gününde sahiplerini savunmak üzere saf bağlayıp kanat germiş iki kuş sürüsü gibi gelecekler.

( Hadis-i Şerif , Müslim, Müsâfirîn 253; Tirmizî, Fezâilü’l-Kur’an 5)

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Yine Buyurdular

“Kur’ân’ı kendisine zor geldiği halde kekeleyerek okuyan kimseye ise iki kat sevap vardır.”

( Hadis-i Şerif , Riyâzü’s-Sâlihîn, 991)

"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"

Yolculugumuza başliyoruz :

Yeni bir buluşa atıf, insanoglu dogal parfümü keşfetmeli artik, ve muhammed gül kokardi deniyor, ve bunu şöyle keşfedeceksin ey bilimadami, büyük bir canak al ve icine zengin bir humuslu toprak, elenmiş toprak koy, sonra o canaga kokulu bir gül dik, ve bekle güllerin acmasini ve onu her an izle, ve güller acipda gonca olup kokonca, o canakdan gülü cikar,ve o toprakda neler eksilmiş bak, daha önce gül dikmeden bu topragin 10 grmainda, hangi elemetler ne dkar var ölc yaz, sonra birde gül acinca gülü canakdan sök, ve tekrar o canagi komple karişdir, ve artik onda neler ne kdar azalamiş bak, ve sonra bu canaga bu sefer reyhan yani basilikum dik , ve o yaprak acip koku verince, bir 10 gün bekle ve sonra onuda sök, ve toprakda neler eksilmis bak , sonra o gülün yapraklarinin yagini cikar, ve temiz bir cilde sür, ve cildi inele, bu gül yagini sürünce deride ne alişverişi oluyor ki, gül gibi kokuyor.
sonra reyhanin kokusunu yap ve sonra reyhan yagini deriye sür, neler alip veriyor ve bak, şimdi onun alip verdiği elmentler toprakda ne kadar eksilmis ona bak, ve kac gram ne kadar, o elelmenti deri nefes alirken nasil alip alip veriyor incele, ve buraya kadari bendeen, sonrasini sen araştir bul, ve deri kendisi yedigimiz şeftaliden şeftali kokulu ter üretebilcegini, ve yine erik yiyince erik kokusu üretbilcegini, ve yine gül yapragi yiyince gül koksu üretebilcegini bul, ve bu dogal parfümün ilk sürümünü bana hediye et, bana gönder. hadi kolay gelsin.

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَمَا أَصَابَكُم مِّن مُّصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُو عَن كَثِيرٍ

Ve mâ esâbekum min musîbetin fe bi mâ kesebet eydîkum ve ya’fû an kesîrin.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Başınıza her ne musibet gelirse, kendi ellerinizle yaptıklarınız yüzündendir. O, yine de çoğunu affeder.

Sadakallahul Aziym ŞURA Suresi 30. ayet

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

Kul bir günah işlediğinde kalbinde siyah bir leke belirir. Eğer o günahından tövbe edip uzaklaşırsa kalbi günahlardan temizlenir. Eğer tövbe etmeyip günah işlemeye devam ederse, siyah leke artar ve kalbi kuşatır.

( Hadis-i Şerif , Müslim-iman-231, Tirmizi- Tefsir-75 )

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

Günaha devam edenin zamanla kalbi mühürlenir, o artık sevap işleyemez olur.

( Hadis-i Şerif , Bezzar)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَذَرُواْ ظَاهِرَ الإِثْمِ وَبَاطِنَهُ إِنَّ الَّذِينَ يَكْسِبُونَ الإِثْمَ سَيُجْزَوْنَ بِمَا كَانُواْ يَقْتَرِفُونَ

Ve zerû zâhirel ismi ve bâtınehu, innellezîne yeksibûnel isme se yuczevne bimâ kânû yakterifûn.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Ve günahın açıkta olanını da, gizli olanını da terkedin. Muhakkak ki; günah işleyenler (kazananlar), kazandıklarından dolayı yakında cezalandırılacaklar.

Sadakallahul Aziym EN'AM Suresi 120. ayet


Bundan daha öncesi ise, her günah kalpde ve de gözde kara bir leke yapar demişler öyle olunca günah elbisininde kirlenmesine sebeb olan şey demekdir, ve öyle olunca, günah ile kirlenmenin alakasini keşfet ey insanoglu, ve günahsizlign güzelligi ve eseri olcak olan kirlenmeyen elbiseyi keşfet artik, bu hata yaptirtmayan Allah, dogru olan El-Hadi olan Allah a
itat etki bunu bulabilesin keşfedebilesin.

------------------

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا نُوحًا إِلَى قَوْمِهِ فَلَبِثَ فِيهِمْ أَلْفَ سَنَةٍ إِلَّا خَمْسِينَ عَامًا فَأَخَذَهُمُ الطُّوفَانُ وَهُمْ ظَالِمُونَ

Ve lekad erselnâ nûhan ilâ kavmihî, fe lebise fîhim elfe senetin illâ hamsîne âmen, fe ehazehumut tûfânu ve hum zâlimûn.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Ve andolsun ki Biz, Nuh (A.S)’ı kavmine (Resûl olarak) gönderdik. Böylece onların arasında 1000 seneden 50 yıl eksik olarak (950 yıl) kaldı. Sonra onları (Nuh (A.S)’ın kavmini) tufan aldı. Ve onlar zalimlerdi.

Sadakallahul Aziym ANKEBUT Suresi 14. ayet


Kuranda pi veya rooooo varmidir?
Vardir hani bizim tikimizden bahsederken kuranda der ki : Nuh onlarin aralarinda 1000 den biraz eksik kaldi der, tam degil yavrum, küsürlü, cingen tiki, piiii yada karooooooooooooglan rooooooosu yavurum, istersen roooo oluruz istersek piiii oluruz .

Yatay Penis ve dikey Penis nedir bilen varmi?

Bizim köyde sünnet töreninde, çük törenle herkesin ortasinda kesdirilirki, bakarlar mehdi dogdumu, dikey çük dogmuşmu? yatay cük dikey cük nedir işde bilen varmi?

---------------

AHDE VEFA

الَّذِينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَلاَ يِنقُضُونَ الْمِيثَاقَ

Ellezîne yûfûne bi ahdillâhi ve lâ yenkudûnel misâk.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Onlar, Allah’a verdikleri sözü yerine getiren ve sözleşmeyi bozmayanlardır.

Sadakallahul Aziym RA'D Suresi 20. ayet

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Dört şey vardır ki bunlar kimde bulunursa o kimse halis münafıktır. Kimde bunlardan bir haslet bulunursa onu bırakıncaya kadar, kendisinde nifaktan bir haslet vardır. (O hasletler):

Kendisine bir şey emanet olunursa hıyanet eder, konuşunca yalan söyler, söz verince sözünde durmaz kavga ederse baştan çıkar (haktan ayrılır.)”

( Hadis-i Şerif , Buharî)

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Kıyamet gününde sözünde durmayan her hain için bir sancak (dikilecek) bu filanın vefasızlığıdır, hıyanetidir denilecektir.”

( Hadis-i Şerif , Buharî)

Ahde vefa imandandir deniyorda, peki yeri gelince bazen eski sözünden cayip, yeni söz bulmak imansizlikmidir haa, eski telefonlarda diretip dursak, bu yeni telefonlar nasil icad aolcakdi be ah mak haa, yemegi aşi elimizla yersekmi iyi, yoksa ondan gecip kaşik catal kullanmakmi iyi haa, söyle bana, eski sapan taşi ile calut öldüren davud a uyup sapan taşi ile savaşmak sünnetdir diye, biz davudun sünnetinden caymayiz, deyipde diretmekmi iyidir, yoksa güne ve zamana uygun silahlarla kuşanip, islam cephesinide en iyi savunmakmi iyidir, yoksa hala sapan taşimi bre ah mak haa nedir bu densizlik, birisi bana bir söylesin, evet ahde vefa güzel amma, alt basamagi inkar edemeyiz, ona saygi duyariz amma, alt basamagi terketmeyen, üst basamaga gecemez. yine bazen alttakinin üstüne basmak lazimdir, Atatürkde olsa bu yani musa da olsa ayni yani, yukari cikmak için, bi öndekinin üstüne cikmak gerekir, yani bununda hikmeti, horuz ile başlar , bir horuz üste cikar, işde o yüzden, ondan sonra bütün sira dizilir üste, ve öyle olunca insanlik zinciri bugün ileriye ilerliyebiliyorsa, dün bildiklerini bir daha elden gecirimesi ve ileriye
e dogru gitmesi iledir, yoksa diretip ben sözümden cayman demek, ne demek, yani "ahde vefa" o demek degildir.

------------------

Ve Allah insanogluna öyle birşey keşfettirmişki, mesala kamyon var, kamyonun dorsesinin hemen arkasinda, bir tane kepce veya kücük bir vinc var, ve o kepceyle yükde agir ve kaldirmasi zor olan, uzun olan, kisa olan, büyük bazi şeyleri, kendi kasasina alip yükler, veya kasasindan alip indirir. kendin pişir kendin ye insanlar, hem ana, hem baba, veya hem baba hem ana insanlar. ve bunlara bizim köylücede götten bacak derler, veya benim dilimde ise götünden yarakli insanlar, yani yengec amma, eger yengec olcak cocugun annesini ulvi bir ruh degilde kötü bir cin de tikerse, o ruh bir cinin ruhu ise, hani derlerya cinin bacaklari tersinedir aynen öyle, bunun birde götünde yaragi olur, aynen o TIR ve kamyonun dorsesinin ardindaki vinc ve kepce yaragi gibi, yani götünden bacak, yani cüce veya yengec burcu, amma cin musallat olmuş yengec demekdir, iyimidir iyidir öylelerinede ihtiyac varki tabikinede, adam indir bindir için yardimci adam mi arayacak, kendi yükler, kendi indirir gecer yani self servis kardeşiiiim. yani mastürbasyoncu adamlar. varmidir böyleleri, evet varki, böyle bir cibiliyati Hak Teala halketmiş yine yani.

Mustafa ........ hoca yine diyorki insan duasinda diyor, "sever ve sevdiklerini ister diyor." hani alafebe duamizda varya "sevenlerimi sevdiklerimi nasiplendir" diyoruz ya yani bize taş atiyor yine, lan dangil orda birde ne diyoz "cemaatinide" diyoz cemaati nedir bende ondanin diyenler

bunu şu misal ile anlatalim zamanin birinde evliyanin biri sofileri ile oturuken, cingenin biri gelir ve yanindada kara bir köpegi vardir, selamlar ve ben seyidin der, şeyh hemen ayaga kalkar o aaaaliiii soydanmiş diye hemen yer verir, getirin köpeginide yallayin doyurun der, onun ve köpeginin önüne sofra kurar, yediri icirir yolcu eder, ardina yasdik verin felan filan, yani hörmet taltif , sonra o gider sofiler kizar, ya sen koskoca şeyhsin, bu adam falanci cingendi, sen bunun cingen oldugunu bilemedin ne iş derler. şeyh der ki ben onun o "ben seyidin" deyişine yanildim yakildim, o soydan ali muhammed soyu diye der, taltif onun seyidin deyişineydi der, yani

sonra yine kitmir kitmir onun bende onlardanin demesi, biz onuda kabul ettik, yine eşşek lan eşek, ben üzeyirin eşşegiyin demesi ile onudu kabul ettik biz, dangil, sen bizi ne sanirsin ah mak
ben ondanin diyen herkesde kabulumdur anadinmi şimdi idi yot, bu bir cemil ipekci olsa bile anadinmi idi yot kitmir misali ile bende onlardanin diyen herkes kabulumuzdür.

---------------

Herkes cibilliyat cibliyat kardeşim, yani bir insan bakara burcu yani kova burcu ise, dana veya inek,yani en verimli hayvan, etinden sütünden,.... eger süt vermezse inegi satarlar, kasapta keser azizim. yine dana ise döl vermiyorsa artik satarlar kasapa, ve kasapda keserler azizim, yine tavuk yumurta vermiyorsa keserler azizim. yine horuz sabahlari ötmez olduysa keserler azizim. yani akrep vermemesini bilen, ona gel sende ver deyince, onun da tabiati bozuluyor, yani o vermemege kurulu, inek ise et süt döl vermeye kurulu cibilliyat azizim. horuz ötmekle sorumlu ve bir horuza, bir akrepi reis etmeye kalkarsan, der ki ona ötme gari lan yeter der, yani gel seni keselim pişirelim yiyelim demek gibi bişey yani. iyi beslendin, gaari etli butlu oldun tutalim keselim pişirelm demek gibi yani. horuz öttükce var, nitekim beyaz horuz israfil insanlik kurulalidan beri ötmeye kurulu, o bir an bu görevden daha ihrac edilmedi bile, sen kimsin dangil.

----------------------

cökertme diye bişey var yani termometrenin skalasi gibi, yahut ses anfilerindeki ses dügmesi gibi yukari aşagi cekmek işlemi, yani eski teyipli radyolarin ses acip verme dügmesi gibi, ileriye geriye cekme dügmesi, yani o onu yukari cekecen diye ugaraşir, öbürüde indircen diye ugraşir, denge denge azizim. Dengeee Nedir Hz Ömerler, Ebu Bekirler de salebeye uysaydi bu din ayakda bu günkü gibi durabilirmiydi, bende vermeyecen, kimseyede bildiklerimi ögrtmeyecen yedirtmeyecen deseydi yani, herşey siraya göre, sirasini bilen, sirasina göre ve cilbilliyatina göre ahlaki vardir, ve de ona göre hareket eder zaten. yani

Yengec dar elli yani ellerinin ayasi kücük insanlar, memur amir kimse ise, yani zimba ya rak hikmeti, kagit kürekle ugraşan kimse demek yani,

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَيْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ كُلٌّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ

Âmener resûlu bimâ unzile ileyhi min rabbihî vel mu’minûn(mu’minûne), kullun âmene billâhi ve melâiketihî ve kutubihî ve rusulih(rusulihî), lâ nuferriku beyne ehadin min rusulih(rusulihî), ve kâlû semi’nâ ve ata’nâ gufrâneke rabbenâ ve ileykel masîr.

Peygamber, Rabbinden kendisine indirilene iman etti, mü’minler de (iman ettiler). Her biri; Allah’a, meleklerine, kitaplarına ve peygamberlerine iman ettiler ve şöyle dediler: “Onun peygamberlerinden hiçbirini (diğerinden) ayırt etmeyiz.” Şöyle de dediler: “İşittik ve itaat ettik. Ey Rabbimiz! Senden bağışlama dileriz. Sonunda dönüş yalnız sanadır.”

Sadakallahul Aziym BAKARA Suresi 285. ayet


peygamberleri ayirmadan sevme hikmeti, yaragin büyügünü kücügünü birbirinden ayirmadan, o peygamber bu peygember ayirmadan sev, üzeyiri ve eşşegini seviyorsan, zimba yaragida sev, isa gibi zimba yaragida sev. ve yine baldir bud kalinligi demek yengece dogru gitmek demek, avucumdan su icen kanar hikmeti, yine ve salebe yine ibre sadece ibre ne yanna dogru senin ibrene bak, salabe sadece vermeme ibresinin sonu, yani sen o yana gideceksen, en son salebe gibi olman lazim ki, seni ceker yaradan o yanna, veremez hale gelirsin. yine salebe gibi olanida, bu yana ceker, hatta onun sinirida donuna kadar veripde donsuz kalinca küpe giren Ebu Bekir olursun.

-----------------------

ve bazen dala cikip rizkini koparman alip gelmen lazimdir, zor ve cile icinde, bazende olur, sofrana koparilmiş elma armut bicilmiş bugdaydan olma un ekmek edilmiş lokma gelir, yani yön ve ibre yine

kader bahsinde bir konu daha var, bazen insan kaderine gider, alir gelir. bazen kader gelir seni bulur. yani azizim elma dalinda elmalar var, ve sen gittin en iyilerini toplarsan, kirmadan berelemeden toplarsin, amma sen elma gelsin beni bulsun diye beklersen, bu sefer elma daldan düşer kafasini gözünü incitir bereler, ve sonra kurt kuşda onu didekler birileride minciklar pazarda ve sen bu yenik lokmalara muhtac olursun. Yani bazen dala cikip el degmeyen hurilere uzanip elini uzatip elmaninda iyisini toplamak lazimdir. yok yok gelsin beni bulsun manyakligi sonra kader beni arasin bulsun dersen, bir kamyon senin kaderin olur, gelir götünden vurur canini alir gecer, kaderin oluverir. sen beni bulsun diyordun ya, ya kacarsan o kamyon geliyorken kurtulursun bazende, kaderin sana ne yazdigini biliyonmu dangil haaa. ah mak

insan başina öyle haller gelirki bazen tabancan olsa bile, tabancayi cikaripta birilerine kaptirmakdan ise, tabancayi cebinde belinde birakip, birkac yumurk yemekden zarar gelmez, tabanca giderse durum vahim, yani o yüzden dedi muhmed "ahir zmanda elinde silahi olan, silahini atsin." dedi yani tabancan varsada hava atma, cikarma, zaman ahir zaman, olurda olur kaptirabilirisin yani. gösterme azizim.

------------------
Hz. Ebu Hureyre (radiyallahu anh) anlatıyor: "Rasulullah (aleyhissalatu vesselam) şöyle demişti:

"Benden sonra, nübüvvetten sadece mübeşşirat (müjdeciler) kalacaktır!"Yanındakiler sordu:
"- Mübeşşirat da nedir`?" " Salih rüyadır" diye cevap verdi."
Muvatta'nın rivayetinde şu ziyade var: "Salih rüyayı salih kişi görür veya ona gösterilir."

Buhari, Tabir, 5; Muvatta, Rüya 3, ( 2, 957 ); Ebu Davud, Edeb 96, 5017 ).

Ebu Hureyre (radiyallahu anh) anlatıyor: "Resulullah (aleyhissalatu vesselam) buyurdular ki:

"Zaman yaklaşınca, mu'minin rüyası, neredeyse yalan söylemeyecek. Esasen mu'minin rüyası, nübüvvetin kırk altı cüzünden bir cüzdür." Buhari'nin rivayetinde şu ziyade var: "Nübüvvetten cüz olan şey yalan olamaz."

Buhari, Ta'bir 26; Muslim, rüya 8, (2263 ); Tirmizi, rüya 1, (2271 ); Ebu Davud, Edeb 96, ( 5019 )

Ebu Said (radiyallahu anh) anlatıyor:


"Mu'minin rüyası, nübüvvetin kırk altı cüzünden bir cüzdür."

Buhari, Ta'bir 4, Muvaatta 1, ( 2, 956 )


hani bazilari mehdiyi rüyasinda görüyorda bir cocuga hamile kaliyorya, gercek rüya nedir peki ne dedi muhammed "Mu'minin rüyası, nübüvvetin kırk altı cüzünden bir cüzdür" o rüya sandigin rüya degil gercek gercek dangil.

mehdiyi ne sanirsin, O bu ahir zamanda peygamerlerin yerinde duran kimse demekdir o.

----

Ey sözümden caymaya kalkan götlek amerika benimle ugraşip durma artik, beni yenmek demek amerikanin da amina koymak demek zaten. cünkü babaniz abraham linkol, yani ibrahimler ibrahim... kurali geregi ve yaşlaninca tek siyah sakali saci kili kalmayan abram veya Hz ibrahim idi yani beyaz horuz, gercek beyaz horuz, beyaz horuzu yenmek, sizin artik babanizdan birdaha dogmamaniz demekdir annnadinmi (:::). sen beni daha besle büyüt sev sevdir, yetiştir zimba gibi bir (Zeker) yap, tiksin gecsin herkesi diye, merak etme ben sivrildikce sende sivrilcen,

Babaniz cünkü abraham ve ibrahim beyaz horuz yani yani yine hz mehdi yani

Ey Rusaya sana sözümüze gelince : biz bunu dedik diye, amerikayi yok etmenin kuralani ögretmedik yani, yine bana zarar verirsen, sen R den başlar A da bitersin "rusya" yani yani benden başlar o nda bitersin. öyle olunca beni bitirmek senin kendini yiyip bitirmen demek yine, mikrop kendini yiyen mikropmusun sen dangil. Kendine gel bir titre akillan artik.

------------------

Azrail ve Cebrail Hikmeti

Hak Teala Ademi Yaratirken toprak almaya gelen Cebraile Dünya cebraile dedi, "beni aman alma, beni ceheneme atacakmiş" dedi . o da alamadi. hadi bakalim azrail geldi
aldi gecdi. peki bizler daldan elmayi koparip geciyoz, o ordan "aman beni alma, yiyip tuvalete dökcen, aman beni alma." demedigini biliyonmu ey insan, bilmiyon, onun sesini
duyuyonmu? duymuyon, ve kopariyon, peki sen azrail makmindamisin yoksa cebrail makamindami, şimdi bana söyle. Ve o demişdiki beni cehenme atcakmiş bu nedir : lan dangil erigi vişneyi kopardin, birde recel yaptin kaynattin işde cehenneme sokdun cikardin, daha ne, hangi cehennemi ariyon sen. ve deniyorki denizlerdeki köpek baligi cok vahşi keşke yemese, yemese o ac kalcak. nereye gitsen bir zeykirli var. denizlerin zeykirliside o, laf söz dinlemez. amma diyorlarki, o diyorlar o kadar vahşi degil, onun icinde de sevgi var yine, sen o sevgiyi arayip bulabilirsen amma işde.
Haydi elmalari yemiyelim ekmegi yemeyelim olurmu? olmaz , Allah böyle koymuş bu düzeni azizim.

---

Kel olmayanin, kellik ilaci ile alakasi ne olaki, ne ihtiyac duysunki kellik ilacina, ancak belki eczaci ise, satip para kazanmak için felan filan yoksa kel olmayan ne yapsin kellik ilacini, hastasina göre ilac, vidasina göre somun kardeşim

---------
Tariqatı Raşidi 21. SINIF Sofilerimize Kiyamet talim ettirilir ve oraya cikan kimseye kilit ve mühür vurulur Demiştik ve Talim Ettikmi Ettik

iki gündür onu talim ediyorduk, bizi gören duyan, bu hikmeti artik anlatmayacak, mühür demek suscak demek, ve sen belki bir er sin amma belkide islam kalesinin diregi konumundasin, son allah diyecek olan er sin, o gün. o yüzden, ve bazi bilgiler, o talimimizde sadece, onlarin icinden cimbizlanip, bazilarina pas atilcak, gol ediyorsa biliyor, yok bilmiyorsa, daha o hikmete ermemiş demekdir, ve onlara " sen uyursan herkes uyur " denip onu başlangica gönderilcekki o hikmete erebilsin.

--oOo---

أَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقاً وَ ارْزُقْنَا اتِّبَاعَهْ وَ أَرِنَا الْبَاطِلَ بَاطِلاً وَ ارْزُقْنَا اجْتِنَابَهْ


''Allahım! Bizlere, hakkı Hak gösterip ona tabi olmayı, bâtılı da Bâtıl gösterip ondan yüz çevirmeyi nasib eyle..! ''

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da'vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne,
Amiyn.
Elfatiha maassalavat.

سُبْحاَنَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve

etûbu ileyk.

--OoO--

Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 18 Kasım 2016 Cuma Vaazi

Original Kar © glan





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)